.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از فرماندار به نظارت ... جواب بده ... بگوشم


حسين رفعتي فرماندار سابق گرگان و عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت منطقه گلستان طي نامه اي به هیات نظارت شهرستان گرگان نسبت به عدم تاييد صلاحيت خود اعتراض نمود.

متن اين نامه به شرح زير است:

بسمه تعالی

هیات نظارت بر انتخابات مجلس (استان گلستان)

با سلام

فرماندار گرگان طی نامه 817/186/4/م به تاریخ 2/11/86 تصمیم هیات اجرایی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را مبنی بر عدم صلاحیت نمایندگی و نامزدی مجلس به بنده اعلام نموده است.

استناد رد صلاحیت را بند 3 ماده 28 و بند 3 ماده 30 قانون انتخابات مجلس عنوان نموده اند.

ضمن اینکه به دلیل اعمال اراده برتر و تصمیم سیاسی و جناحی صلاحیت بنده و اصلاح طلبان که همگی جزء با ارزشترین یاران ایثار گر و مجاهد امام و انقلاب هستند رد شده اند و به همین دلیل و نیز تجربه گذشته و عملکرد ناصواب هیات های نظارت شورای نگهبان هیچ امیدی به رسیدگی عادلانه از طرف ناظران ندارم و در واقع باید مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی شکایت به نزد خداوند ببریم .ولی به منظور اتمام حجت و جلوگیری از بهانه بعدی مبنی بر عدم شکایت اعتراض شدید و شکایت خود را نسبت به دلایل رد صلاحیت خویش اعلام داشته و آن هیات را موظف به رسیدگی می دانم.

بند 3 ماده 28 می گوید: " ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه " از شرایط نامزدی در انتخابات مجلس است.

بنده به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن با همه خوبی ها و کاستی های آن ملتزم هستم و اگر 27 سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی که 17 سال آن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور چهل ماهه در جبهه های جنگ با دشمن بعثی و رژیم صهیونیستی اسرائیل و نیز 7 سال خدمت در پست های حساس سیاسی و امنیتی و اداری استانداری گلستان از جمله مدیر کل سیاسی –انتظامی استان و فرماندار گرگان نتواند ثابت کند این انقلاب و نظام متعلق به من است و من متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستم چه چیز دیگری می تواند آن را ثابت کند؟

بند 3 ماده 30 قانون انتخابات مجلس نیز اشعار می دارد : " وابستگان تشکیلاتی و هواداران احزاب و سازمانها و گروه هایی که غیر قانونی بودن آن ها از طرف مقامات صالحه اعلام شده است " نمی توانند کاندیدای نمایندگی مجلس شوند.

شما بررسی کنید و بفرمائید که بنده عصو یا هوادار کدام حزب و سازمان غیر قانونی هستم که غیر قانونی بودن آن از طرف مقامات صالحه اعلام شده است ؟ از قاعده حقوقی "قبح عقاب بلا بیان " که بگذریم به جز عضویت و بنیانگذاری انجمن های اسلامی در اوایل انقلاب و عضویت در حزب پر افتخار "جبهه مشارکت ایران اسلامی " هیچ عضویت و هواداری دیگری نسبت به احزاب غیر قانونی نداشته و ندارم .

لذا وظیفه قانونی آن هیئت است که به شکایت بنده رسیدگی و احقاق حق نموده و خود را نزد خدا و خلق رو سفید کند.

والسلام علی من التبع الهدی
حسین رفعتی
فرماندار اسبق گرگان و کاندیدای مجلس مجلس هشتم

رونوشت:

-آیت الله نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.